donderdag 30 mei 2013

Boekverslag: Niemandskind

Deze paar weken heb ik het boek Niemandskind gelezen. Daar heb ik nu een boekverslag over gemaakt. Groetjes Madelief
Keet, een meisje met lang blond haar is helemaal verliefd op Niek, een jongen met blauwe ogen en bruin haar. Ze gaan samen op vakantie in een hotel aan zee. Het hotel is heel oud, er woont niemand in en keet slaapt naast een geheimzinnige kamer die altijd op slot zit. Keet kan geesten zien en komt ook met behulp van de eigenaar Annabel erachter wat er zich in de kamer afspeelt.

Het boek heet niemands kind omdat keet op het eind van het hele verhaal erachter komt dat Annabel de eigenaar van het oude hotel eigenlijk geen ouders heeft.

Ik lees niet veel maar ik vond dit boek erg spannend en leuk. Ook anders dan anderen boeken. Het is namelijk erg spannend en de personages zijn leuk bedacht! Ik zag dat er nog meer boeken van de schrijver zijn en ik wil ze graag lezen omdat die mij ook wel leuk lijken. Het verhaal is ook erg grappig omdat keet heel eigenwijs is en heel veel risico’s durft te nemen.


De volgende keer wil ik het boek eerder uit hebben omdat ik een beetje te laat was. Nu moet ik namelijk een beetje haasten met het boekverslag schrijven… ik wil dat gaan doen door wat eerder te beginnen met lezen. Ook wil ik wat vaker gaan lezen omdat ik een beetje moeite heb met begrijpend lezen. Ik hoop dat dit de volgende keer allemaal lukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten